Novagraaf IE professionals in de schijnwerpers van WIPR Leaders 2023

Amsterdam, 12 juli 2023 - Novagraaf wordt genoemd in de WIPR Leaders editie 2023. WIPR Leaders is een gids met de meest vooraanstaande IE beroepsbeoefenaars in de wereld, met meer dan 1.000 IE beroepsbeoefenaars uit meer dan 60 landen.

De World Intellectual Property (WIPR) Review Annual is een gedetailleerde gids met de interessantste ontwikkelingen op het gebied van intellectuele eigendom in het afgelopen jaar. Jaarlijks geeft de uitgave een gedetailleerd overzicht van de meest opvallende uitdagingen van het jaar en hoe die in de toekomst kunnen worden overwonnen.

In de loop van vier maanden heeft het onderzoeksteam van WIPR elke genomineerde consultant op geschiktheid doorgelicht door hun werk te onderzoeken en de mening gevraagd van 12.000 intellectuele eigendom professionals. Ze keken naar de praktijkgeschiedenis, de expertise in de sector en opmerkelijke zaken. Daarnaast keken ze ook naar eventuele nevenactiviteiten, zoals schrijven en lesgeven, waarmee de consultanten andere en toekomstige IE beroepsbeoefenaars hebben gevormd en beïnvloed.

Bij Novagraaf zijn we trots te kunnen aankondigen dat Marielle Hoffer en Bart Schweitzer van Novagraaf Nederland en Luke Portnow van Novagraaf UK in deze editie aan bod komen.

"Ik ben erg blij dat ik voor de tweede keer ben opgenomen in de lijst van wereldwijde IP-leiders van WIPR.  Met dank aan mijn klanten en collega's voor hun vertrouwen en steun.  Ik vind het geweldig om door te gaan met het leveren van uitzonderlijke juridische diensten en het maken van een positieve impact." - Luke Portnow

"Het is fantastisch om opnieuw genoemd te worden als World Intellectual Property Review Leader. Ik geniet er nog elke dag van om mijn klanten te begeleiden naar een snelle, logische en effectieve IE-managementaanpak!" - Bart Schweitzer

"Ik ben zeer vereerd dat ik voor het tweede jaar op rij de WIPR-leidersprijs mag ontvangen! Het is mooi om te zien dat hard werken wordt gewaardeerd en beloond met een prijs door een instituut als WIPR-leiders." - Marielle Zwart-Hoffer

Dit is de meest recente erkenning voor de IE-professionals van Novagraaf, na aanbevelingen van Leaders league, WTR 1000 en IPR Daily Awards eerder dit jaar en de Legal 500

Over Novagraaf

Novagraaf, onderdeel van de Questel Groep, is een van 's werelds grootste depots voor handelsmerken, beheert meer dan een miljoen intellectuele eigendommen (IP) namens cliënten en vertegenwoordigt veel van 's werelds grootste patent- en handelsmerkeigenaars. Het bedrijf is opgericht in 1888 en heeft zijn hoofdkantoor in Amsterdam, Nederland, met kantoren in heel Europa, waaronder Londen, Brussel, Parijs en Genève, en ook in de VS, China en Japan.

Neem nu contact met ons op voor meer informatie via de knop hieronder.

Voor meer informatie neem gerust contact met ons op.